2014 THE PROTEIN KITCHEN WAS BORN
2014 THE PROTEIN KITCHEN WAS BORN
2014 – THE PROTEIN KITCHEN WAS BORN
Cecilie Lind og Morten Storgaard udgav den første kogebog uden forlag og eventyret begyndte for alvor i The Protein Kitchen. Vi stiftede virksomheden officielt og vi havde mange drømme om at udvikle fysiske produkter til at understøtte vores vision.
2014
THE PROTEIN KITCHEN WAS BORN
Cecilie Lind og Morten Storgaard udgav den første kogebog uden forlag og eventyret begyndte for alvor i The Protein Kitchen. Vi stiftede virksomheden officielt og vi havde mange drømme om at udvikle fysiske produkter til at understøtte vores vision.
2015 – THE FIRST STEPS IN THE FOOD INDUSTRY
Vi lancerede vores første fresh food koncept og pop-up shop med Magasin i Mad&Vin – friske, nærende, kvalitetsmåltider lavet fra bunden med naturlige ingredienser og uden kunstige tilsætningsstoffer.
2015
THE FIRST STEPS IN THE FOOD INDUSTRY
Vi lancerede vores første fresh food koncept og pop-up shop med Magasin i Mad&Vin – friske, nærende, kvalitetsmåltider lavet fra bunden med naturlige ingredienser og uden kunstige tilsætningsstoffer.
2016 – THE BEGINNING OF AN ADVENTURE

Vi startede egen fødevareproduktion og Cecilie stod i køkkenet og producerede alle måltider fra bunden selv.

Vi etablerede en food truck på Copenhagen Street Food, hvor vi serverede lækre nærende alternativer.

Vi lancerede internationalt samarbejde med Joe & The Juice – vi genbrugte deres restpulp (fibre fra frugt og grønt) fra deres juice til at bage lækre muffins med.

Drømmen om at gøre sundhed nemmere og naturlige måltider tilgængelige, blev for alvor en realitet. Vi startede vores samarbejde op med 7-eleven, og de første produkter landede på hylderne.

2016
THE BEGINNING OF AN ADVENTURE

Vi startede egen fødevareproduktion og Cecilie stod i køkkenet og producerede alle måltider fra bunden selv.

Vi etablerede en food truck på Copenhagen Street Food, hvor vi serverede lækre nærende alternativer.

Vi lancerede internationalt samarbejde med Joe & The Juice – vi genbrugte deres restpulp (fibre fra frugt og grønt) fra deres juice til at bage lækre muffins med.

Drømmen om at gøre sundhed nemmere og naturlige måltider tilgængelige, blev for alvor en realitet. Vi startede vores samarbejde op med 7-eleven, og de første produkter landede på hylderne.

2019 NYE BARS
2019 NYE BARS
2019 – A BRAND WITH HEART

Efter lang tid med udvikling lancerede vi endelig vores proteinbarer med naturlige ingredienser. Ligesom med vores friske måltider, ønskede vi at kunne tilbyde kunderne naturlige alternativer til snacks uden e-numre og tilsat sukker.

Vi vandt årets ’Ud at møde kunderne’-prisen kåret af 7-eleven.

Vi fik æren af, at blive udvalgt som eneste danske brand, til et amerikansk event med 7-eleven HQ USA ’Brands with Heart’ til at komme over og præsentere vores brand, produkter og historie.

2019
A BRAND WITH HEART

Efter lang tid med udvikling lancerede vi endelig vores proteinbarer med naturlige ingredienser. Ligesom med vores friske måltider, ønskede vi at kunne tilbyde kunderne naturlige alternativer til snacks uden e-numre og tilsat sukker.

Vi vandt årets ’Ud at møde kunderne’-prisen kåret af 7-eleven.

Vi fik æren af, at blive udvalgt som eneste danske brand, til et amerikansk event med 7-eleven HQ USA ’Brands with Heart’ til at komme over og præsentere vores brand, produkter og historie.

2020 – FROM GROWTH TO CRISIS

Vores barer kom på hylderne og blev lanceret hos spændende samarbejdspartnere som blandt andet 7-eleven, Q8, Fitness World, Forsvaret, Compass Group, Normal, ISS osv.

Covid-19 pandemien ramte verden og vi gjorde vores bedste for at navigere os igennem krisen.

2020
FROM GROWTH TO CRISIS

Vores barer kom på hylderne og blev lanceret hos spændende samarbejdspartnere som blandt andet 7-eleven, Q8, Fitness World, Forsvaret, Compass Group, Normal, ISS osv.

Covid-19 pandemien ramte verden og vi gjorde vores bedste for at navigere os igennem krisen.

2021 – COMING BACK AND GIVING BACK

Vi lancerede vores Cashew protein bar i et værdifuldt samarbejde med Røde Kors, hvor vi donerede penge for hver solgt bar. Et samarbejde der har betydet meget for os.

Vi lancerede en masse lækre fresh food nyheder efter en lang periode med Covid-19.

2021
COMING BACK AND GIVING BACK

Vi lancerede vores Cashew protein bar i et værdifuldt samarbejde med Røde Kors, hvor vi donerede penge for hver solgt bar. Et samarbejde der har betydet meget for os.

Vi lancerede en masse lækre fresh food nyheder efter en lang periode med Covid-19.